torsdag 28. november 2013

På en torsdag.

 
Hurra, i dag fikk jeg kjøpt 4 julegaver. Trodde jeg aldri skulle komme i gang.
Og det beste av alt, jeg vet hva jeg skal kjøpe til resten.
Julekortstemningen utendørs har regna bort, så man får ikke akkurat noe
 inspirasjon derfra heller. Det har frosset på, så nå er det holkeføre her.
Får bare håpe ingen brekker noe på holka nå før Jul.
Ble tid til en kafe` tur i dag også.
Fant faktisk et ledig bord med en gang, helt fantastisk.
Plutselig dukka det opp 3 gamle venninner, i tillegg til hun jeg var sammen med,
så det ble litt av en formiddag.
Vi ble til og med bedt på vin-kveld på lørdag. Gjett om jeg gleder meg,
fem gærne damer som skal mimre og drikke vin, det skal bli livat
tenker jeg.
I morra har jeg time hos min frisør. Det skal bli deilig å bli kvitt litt hår.
Passer jo godt når jeg skal i selskap på lørdag.

 
Og søndag er det første søndag i advent. Da blir det å pynte litt og tenne det
første lyset i advent-staken.
Det er ei koselig tid vi går inn i, med pynting å stelling til den store høytiden.

Håper dere alle får ei fin advents-tid.
 


5 kommentarer:

Turid sa...

Høres ut som en alle tiders dag!
Jeg er ikke kommet så langt som deg, men gleder meg til adventstiden nå skal begynne!
En koselig tid!
Lykke til med både frisør og jentekveld!

Klem fra Turid.

Nydelige vinterbilder litt lengre nede ;)

Unknown sa...

Det har vært en kosedag, med andre ord! Og flere skal det bli... Dæger'n dere får det nok trivelig lørdag kveld!

Takk for hilsen. Nei, jeg kunne aldri tenkt meg å bo en slik plass. Liker meg best i småbyer, med lave hus.

Fin fredag til deg!

Unknown sa...

Så koselige dager du har :) det blir herlig det med mimring med venninner ! Vi har hele helgen booket til fortsatt oppussing i stua. Vet du at vi manglet 2 lengder på tapetet og må kjøre 3 timer tur retur til lageret for å hente den i dag :P Men er veldig glad for at de kan levere den ut direkte der. Har vært på Maxbo allerede på morgenen :) Venter gjester på mandag skjønner du og det haster :)

Ønsker deg en fantastisk helg


Klemmer fra Monica

Rune Eide sa...

Du begynner å få opp julestemningen ser jeg! Vi ligger litt etter - vi får skylde på regnet :-)

Marie sa...

Er innom for å ønskje deg og dine eit GODT NYTT ÅR!