mandag 21. oktober 2013

En liten presentasjon.


Hei, jeg har lenge tenkt på å lage meg en ny blogg. En ren fotoblogg ble litt kjedelig i lengden syns jeg, og de som er gamle bloggvenner vet jo at jeg har hatt en blogg som het "Mitt glade hundeliv". Den la jeg ned for noen år siden, men nå har jeg lyst på en sånn "litt-om-alt" blogg igjen, så nå er jeg i gang. Jeg har kalt bloggen "Blanda drops", for det er akkurat det det skal være, litt av hver fra dagene mine. Håper riktig mange vil besøke bloggen min, og legger du igjen en kommentar så blir jeg glad for det.
 
 
 
For dere som ikke kjenner meg så kan jeg fortelle at jeg er en foto og hundegal dame på over 60, som bor i Mo i Rana, er gift med Egil på 45.året,  har to voksne barn og fem skjønne barnebarn pluss tre herlige hunder.
 
 
 
Jeg elsker blomster, og denne hvite Orkidèen er ny-innkjøpt sammen med en i rosa av samme slaget. Men denne hvite er så absolutt favoritten.
 
Da håper jeg på besøk av deg. Ha en fin dag så lenge !
 
 

3 kommentarer:

Anne sa...

YES!!! og jeg håper å være den første til å kommentere her, og det fordi jeg er så utrolig glad for at du blogger Anne-Berit :-)

FO - 2 sa...

Gratulerer med ny blogg! :)

Anne-Berit sa...

Takk for det Anne og Ida. Koselig at dere er med :)