fredag 25. oktober 2013

Fredag igjen.


Da var det fredag igjen, og helg. I natt var det et himla vær her, regn og sterk vind.
Selvfølgelig, hadde jeg nær sakt. Helt vanlig når jeg nettopp har vasket vinduene.
Men vinden har heldigvis løyet litt nå, så det ser ikke så ille ut.
 
 
 
Pellargonien blomstrer fremdeles i vinduskarmen, vil ikke gi seg helt ennå
 til min store glede.
Nå er all snøen regna bort her. Hurra sier nå jeg.
Så kan man gå tur uten å være redd for å ramle å brekke noe. Sånne middelaldrende damer
 som meg blir både stive og støle av å gå å være redd for det.
~~~~~~~~~~
 
Jeg har veskedille.
 
 
 Og denne veska ble med meg heim fra byen her om dagen.
 
 
Det er en Bjørn Borg-veske. Likte at den var mørkere i fargen på sidene.
 
 
Og sånn ser den ut inni.
Fargen ble litt skarp på bildene, det midterste bildet er nok det som fargen
 stemmer mest på.
 
Håper dere får en fin helg der ute. Det har jeg tenkt å ha.
 
 


2 kommentarer:

Malys krok sa...

DEN var kjempeflott, den nye vesken din! Ser ut til at det er mange rom i den og det er fint. Må si jeg likte fargen også!
Skjønner godt at den ble med deg hjem!

Fint å se at "graniumene", som jeg sier, blomstrer så fint både hos deg og hos meg.
Takk for hilsen! -Margit-

Magdalena sa...

så flott veske elsker den der cognacfargen! lett å bli hektet på veskedilla...
nydelig pellis også, mine lever også i beste velgående!! tusen takk for hilsen, det gleder et bloggtørket hjerte....
fin kveld ønskes videre!
magny