torsdag 24. oktober 2013

Tiltakslyst, hvor er du?

 
 
I dag er en sånn dag da jeg føler et det er masse jeg skulle gjort, uten riktig å komme i gang med noe.
Jeg HAR pusset vinduene, måtte benytte sjansen før det ble kuldegrader igjen, så litt har jeg jo gjort.
Men, så er det alt det andre som bare blir utsatt på ubestemt tid.
 
Her skriver folk på Facebook om alt de har gjort, noen er til og med ferdig med julegavene allerede, andre er i full gang med julebaksten. Blir nesten svett av all aktiviteten hos folk.
Jeg for min del liker travelheten de siste ukene før Jul, og tro det eller ei, jeg blir ferdig i god tid hvert år...... Men akkurat i disse dager har jeg ikke den helt store ånden over meg.
Flere som har sånne dager eller?
 
 
 Tror Lotta har det sånn også til tider, der ho ligger og later seg i buret.
 
Nei, kan vel ikke bare sitte her og kope, må vel starte med middagen.
Man må jo ha mat.
 
Ha en fin dag der ute!
 


4 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer med ny blogg! Denne vil jeg gjerne følge.

Jeg leter også etter tiltakslyst. Er nok ikke kommet ut av feriemodus... Sorterer og redigerer bilder. Bobler av ideer til blogginnlegg, men foreløpig blir det kun små "drypp" med bilder og enkel tekst.

Klem til deg og fin torsdagskveld ønskes!

Anne-Berit sa...

Så koselig at du vil besøke ny-bloggen min. Ble litt kjedelig med bare en ren fotoblogg syns jeg. Bare kom med dryppene dine du, så koselig å følge med på. Ha en fin kveld du også. Klem :)

h.espe sa...

Hei og takk for koselig hilsen hos meg Anne Berit!
Kjenner meg veldig igjen - tiltakslysten er ikke akkurat på topp her hos meg heller, men satser på bedre tider snart!

Fin torsdagskveld til deg - fredag og helg i morgen :)

Goklem fra Hildegunn

Christine's foto sa...

Hei.

Tusen takk for koselig hilsen hos meg. Lenge siden jeg har besøkt deg også. Gratulerer med en hverdagsblogg. Tror jeg skal børste støv av min også,
http://hunderfotoscrapping.com

Her er det late og rolige dager med en liten valp i hus, men greit også og koble helt av, og lade batterier.

Ønsker deg ei god helg, for min del er det jobbehelg :)